27.12.2012

Tauno vastaa




Kuka olet? 

Tauno, Taukki, Tane, Tau, Tanza.


Mitä sinulle kuuluu?

Oikein hyvää kuuluu, minulla on aina kova meno päällä.  Pakkaset ovat vähän viimeaikoina kiusanneet, ei tosin minua niinkään, vaan noita mun laumatovereita. Tänään onneksi lauhaa, emäntä vie varmaan pitkälle lenkille.

 
 
Paras aktiviteetti?

Koirakavereiden kanssa leikkiminen, agility ja metsässä vapaana juokseminen.


Mielipiteesi eläinlääkäristä?

Minulla on ollut siellä yleensä aika kivaa, tosin viimeksi minulta katkesi filmi jotenkin ikävästi kesken kaiken ja herätessä olin jo kotona (kulmahampaiden poisto), harmitti, kun jäin varmana paitsi jostain kivasta.



Mitä ilman et voisi elää?

Leikkimistä ja juoksemista.

Jos saisit itse päättää, millainen olisi päiväsi?

Saisin juosta metsässä vapaana parhaiden koirakavereideni kanssa. Yleensä innostun lähes kaikesta, joten ei silleen väliä.




Paras kaverisi?

Voi, näitähän riittää. No Hilma on tietysti minun bestis ja Rikua on kiva kiusata. Sitten muutamia hyviä ystäviä mainitakseni; Dobermanni Näppärä, saksanpaimenkoirat Demi ja Rico, Brasilianterrieri Armas, kääkät Esko & Elsa, kääkät Iiris, Helmi ja Lyyli, rotikka Vega ja kääkkä Rolle.

Lempiherkku?

Naudan maha ja possun korvat. Ja kyllä se jokin mitä emäntä hyvin pieninä muruina minulle agilitytreeneissä antaa on kans aika hyvää (nakki).





Parhain paikka olemiseen?

Viihdyn kaikkialla, mutta paras paikka on sohvalla emännän jalkojen välissä. Jos en pääse tuolla paikalle, esim. se on varattu tuolle lauman vanhukselle niin ravaan niin pitkään ees taas, kunnes emäntä hermostuu ja tekee myös minulle tilaa Rikun viereen lempipaikalle.


Mitä temppuja osaat?

Sivu, istu, seiso, hampaat,  paikka, tänne ja sitten agilityssä tietysti juttuja.


Viimeiset sanat...

Voitaiskos nyt tehdä jotain?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti