6.11.2012

Riku vastaa


 

Kuka olet?

Riku, Rikhard, Pappa

Mitä sinulle kuuluu?

Oikein hyvää. Herkuttelin juuri isolla hevosen luulla ja nyt on maha pullollaan.
 
Paras aktiviteetti?
Agility ehdottomasti ja metsälenkit.



Mielipiteesi eläinlääkäristä?
Kamala paikka. Onneksi minun ei ole kauheasti siellä tarvinnut elämässäni käydä, mutta jokainen kerta on liikaa. Yleensä tajuan siinä ovella minne ollaan menossa ja sitten olevinaan unohdan miten kävellään. Yleensä minulle sitten tarjoillaan siellä jotain hyvää ja poislähtiessa haraan vastaan toiseen suuntaan mentäessä, kun en halua lähteä herkkuapajilta. Emännän mukaan minun toiminnassa ei tässä kohtaa ole mitään logiikkaa?!?

Mitä ilman et voisi elää?
Ruokaa.




Jos saisit itse päättää, millainen olisi päiväsi?
Söisin,  nukkuisin ja kävisin vähän agsaamassa sekä sen jälkeen pienellä metsälenkillä vapaana juoksentelemassa, sitten taas söisin ja nukkuisin. Nukkuminen saisi mieluiten tapahtua emännän tai isännän jalkojenvälissä sohvalla.

Paras kaverisi?
 No niitä on monia, esimerkiksi; Erika, Miska, Peppi, Minttu ja Lotta.  Siedän noita lauman jäseniä ja muita koiria vaikka koirapuistossa, mut en mä niiden kaa enemmälti kaveraamaan rupea. Ihmiset on kivempia eli kaikki parhaat kaverini ovat ihmisiä.

Lempiherkku?
Mulle on oikeastaan ihan sama mitä mä syön, kuhan saan syödä.

Parhain paikka olemiseen?
Sohvalla isännän ja/tai emännän kanssa tai omassa pedissä viltin alla.
 

 


Mitä temppuja osaat?
Istu, maahan, tassu, seuraa, paikka. Sit osaan tietysti agilityä aika hyvin.

Viimeiset sanat...

Minusta kun on tullut vanhemmiten aika mukavuuden haluinen. En tykkää lenkkeillä sateella, pakkasella tai liian kuumalla enkä tykkää kävellä sohjossa, jäätyneessä sohjossa, mudassa enkä liian pitkässä heinikossa.....Vanhuus mahdollistaa, tuolla ne nuo nuoret tänäänkin kahlasivat sohjossa reilun tunnin kun  minä köllöttelin kotona isännän kanssa ja pääsi pienelle kävelylle kaikessa rauhassa saaden nuuskia jokaisen heinänkorren =)


1 kommentti:

  1. Ihana Rikun haastattelu! <3 Pitääpä kopioida omaankin blogiin :D

    VastaaPoista