13.11.2012

Hilma vastaa





Kuka olet? 

Hilma, Hilmuska, Himma, Rääpäle.





Mitä sinulle kuuluu?

Oikein hyvää. Tänään isäntä oli sairauslomalla ja kotona meidän kanssa koko päivän, sain nukkua monta tuntia sohvalla sen kainalossa peiton alla.
 
Paras aktiviteetti?

Metsässä vapaana juokseminen, vielä kun sattuu oikein tuore pupun haju olemaan niin voila. Ihmisten etsiminen on kans tosi kivaa.




Mielipiteesi eläinlääkäristä?

Menen kyllä kiltisti eläinlääkärille, kyllä minua siellä sitten alkaa aina hirveesti jännittää.



Mitä ilman et voisi elää?

Omaa laumaa ja emäntää.



Jos saisit itse päättää, millainen olisi päiväsi?

Saisin jotain herkkuruokaa aamupalaksi, sitten saisin juosta ainakin 3 tuntia metsässä vapaana ja ajaa takaa pupuja, sitten loppuillan voisin hengailla isännän tai emännän kainalossa sohvalla.





Paras kaverisi?

Tauno ja Riku. Tai Riku on enemmän mun sankari ja Tauno sit kaveri.

 

Lempiherkku?

Naudan maha, broilerin kaulat ja hevonen. Ja kyllä mulle nakitkin maistuu......mutta tuo emennän innostus meidän luonnomukaista ruokintaa kohtaan teki nakeista aika harvinaisen herkun.


Parhain paikka olemiseen?

Sohvalla ihmisten kainalossa tai sitten omassa pedissä viltin alle kaivautuneena.

 

Mitä temppuja osaat?

Mua ei oo kiinnostanu opetella mitään temppuja. Osaan istua ja olla paikalla, joskus. Emäntä väittää et mä en vaan opi temppuja, mut ei se niin mee. Mä en vaan jaksa tuhlata aikaani temppuiluun. Keskityn vaan olemaan söpö neiti-koira, se riittää.

Viimeiset sanat...

Minun ehdoton valttikortti tässä elämässä on se, että mä olen meidän koiralauman pienin ja sievin.....sillä saavuttaa kuulkaas paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti