8.11.2013

Elämäni koira 2.6.2000 - 8.11.2013

Riku-pappa nukahti tänään ikiuneen kotisohvalla sylissäni rauhallisena ja onnellisena, erityisen onnellinen taisi olla pienestä pussukallisesta nakin paloja.
 Kiitos ihanalle eläinlääkärille Martinalle.

Pieni mä olin
vielä itsekin
kun koiranpennun syliini sain. 


 Saaneeni tiesin
mä tosi kaverin,
et leikkikalu ollut sä lain.


 Sinä kasvoit mun vierelläin.
Kuinka hyvä on ollutkaan näin.



;: Sä oot mun pieni rakas ystäväin,
juosta kanssas mä sain lailla tuulen.
Niin lämmin tunne herää sisälläin,
kun sun haukkuas vain mä jostain kuulen :;




Usein mä tunsin
mua ymmärrä ei
koko maailmassa varmaan kukaan. 




Tieni kun metsään
ja poluille vei
vain sinä silloin kelpasit mukaan.



Alla puiden joskus itkinkin.
Ja sun turkkiasi silitin. 


;: Sä oot mun pieni rakas ystäväin.
Juosta kanssas mä sain lailla tuulen.
Niin lämmin tunne herää sisälläin
kun sun haukkuas vain mä jostain kuulen. :; 


Yhteinen aika pian lopussa on.
Sitä hyväksyä on vaikeaa. 


Päivät nuo, leikit ja riemut auringon
taivaanrannan taakse katoaa. 



Pian sammuu säde viimeinen.
Siitä kiinni pitää voi mä en.


 ;: Sä oot mun pieni rakas ystäväin
juosta kanssas mä sain lailla tuulen.
Niin lämmin tunne herää sisälläin
kun sun haukkuas vain mä jostain kuulen :;



Kiitos Riku näistä vuosista.

Elämäni koira, elämäni rakkaus.







9 kommenttia:

  1. Lämmin osanotto. Ja Riku papalle hyvää matkaa viherniitylle.

    VastaaPoista
  2. Voimia sulle! Mua niin pelottaa se päivä kun joudun omasta elämäni koirasta luopumaan, onneksi muistot on aina jäljellä. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Muistot ovat ihana asia. Eilen istuttiin isännän kanssa ja muisteltiin Rikua ja sen tempauksia pitkä tovi.

      Poista
  3. Kiitos kauniisti kirjoitetusta postauksesta ja kuvat+teksti tekee siitä vielä elävämmän, aivan tippa nousee silmäkulmaan ja rupeaa itkettämään. Voimia Sinulle keskelle surua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Peppi <3 Pappa tykkäs sinusta valtavasti, siulla oli tärkeä rooli sen elämässä.

      Poista
    2. Kiitos! <3 Luen tätä yhä yhä uudelleen ja uudelleen. Ja itken Papan poismenoa, mutta pappa oli viettänyt hyvän ja pitkän elämän. Ja pappa elää nyt ja ikuisesti meidän muistoissamme, parhaissa sellaisissa! Pappa oli minullekin erityinen, enemmän kuin juuri kukaan saattoi käsittääkään.

      Poista